søndag den 1. november 2009

Surt

ØV ØV ØV.


Ja, det er altså surt, når man skal pille op. Jeg er jo i gang med top mønsteret i min trøje og pludselig opdagede jeg, at der var en fejl 4-5 pinde nede. Hmm....folk vidste jo ikke, hvordan mønsteret skulle se ud og det ville jo være min unikke trøje, så jeg besluttede at lade det være og strikkede derfor et par pinde videre den aften (fredag). Lørdag morgen, mens jeg var ved at gøre mig klar til at tage til status på jobbet, gik jeg og tænkte på det, og i løbet af formiddagen besluttede jeg, at jeg MÅTTE altså lave det om. Ellers ville jeg gå og tænke på det hver gang, jeg havde trøjen på.

Ergo, efter jeg kom hjem fra status begyndte jeg at strikke baglæns. 6-7 pinde á 371 m. Øv, hvor jeg altså hader at strikke baglæns :( Det tager så lang tid. Men jeg nådede da at begynde at strikke forlæns igen inden det var sengetid.

Nu vil jeg ikke lave flere fejl!!!!! Må være mere påpasselig, når jeg strikker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar