søndag den 28. november 2010

Hønsestriktæpper.

Så blev jeg ENDELIG færdig med alle 3 hønsestrik tæpper. Her kommer så billederne. Det første tæppe har et indlæg for sig selv, da jeg bare har lagt de sidste billeder ind på det indlæg, jeg startede med.

Men her får I de to sidste tæpper. Det er ovenud dejligt at være færdig med dem. Nu glæder jeg mig bare rigtig meget til at aflevere dem, og se forældrenes reaktion :)

Dette er til Mattias, som er lillebror til Isabella.

Drengetegnet.

Hans fødselsdag.

Fisk

Heste

Hjerter

Elefanter

Han skulle selvfølgelig også
have Kiwi fugle på sit
tæppe.

Giraffer

Og han skulle naturligvis også
have isvafler

Katte

Også på hans skulle der står
Danmark <3 New Zealand.
Hjertet er bare ikke vist her.


Tog

Hunde

Bamser

Dansene drenge

Borden om hans navn

Og endelig hans navn; Mattias



Og det endelig resultat


2 kommentarer:

  1. De er fantastisk flotte, dine tæpper, og tak, fordi du har fotograferet hver bort for sig, så vi rigtig kan se det hele tæt på.
    Det er meget flot og meget inspirerende!

    SvarSlet
  2. Tak, Ann.

    Ja, det ses bedre for hver bort end bare på det hele tæppe. Det er svært at tage et godt billed af så stort et arbejde.

    SvarSlet