søndag den 23. januar 2011

Nye nørklerier

Så kom der lidt på bloggen igen. Men inden jeg viser billeder af de sidste nørklerier, vil jeg lige fortælle, at mine hønsestriktæpper blev rigtig godt modtaget. De var alle helt vildt benovet, imponeret og ovenud glade for dem. Den ene (hende der fik Eventyrtæppet til sin søn og som bor i Odense) skrev til mig på Facebook, at det var den bedste gave, de nogensinde havde fået til Elias :).
Til juni skal jeg så i gang med endnu et hønsestrik tæppe, da min ældste niece (hende der er bosat på New Zealand) er gravid og venter sig til juni. Er glad for der er et halvt års tid til endnu :)

Men pindene har selvfølgelig ikke stået stille, bare fordi jeg blev færdig med tæpperne.
Slå-om-trøje til Mattias

Slå-om-trøje til Elias























Og det er også blevet til en halsedisse til John



Denne mangestribede babybluse har jeg strikket
for en bekendt. Hun var rendt sur i det og
spurgte, om jeg ville strikke den færdig for hende.
Jeg måtte naturligvis hyle det hele op, da vi ikke havde
samme strikkefasthed. Den er blevet rigtig sød, men
tror nu ikke, det er en, jeg vil strikke igen. Orker ikke at
hæfte 105 ender igen :(






Ingen kommentarer:

Send en kommentar