mandag den 26. oktober 2009

Snart

Så er det lige før, jeg skal til at begynde på mønster-topstykket af min trøje. Om ca. 1½ cm. Det ser ud til, at jeg kan begynde i aften, hvis alt går vel.


Jeg er bare så spændt og glæder mig til at komme i gang. Men jeg er spændt på, hvor lang tid det tager. Men det tager nok en del tid. Bare en omgang i ensfarvet tager ca. 12-13 min. Og med flere farver, ja, så tager det endnu længere tid. Mon 14 dage (aftener) kan gøre det? Jeg håber på mindre, men jeg må også være realist. Især når jeg skal arbejde til kl. 17 på fredag (har normalt fri kl. 13) og hele lørdagen (har normalt fri om lørdagen).


Nå, men bare jeg kommer i gang. Det er jo det, der er det spændende ved trøjen. Mønsteret. Især når det nu er første gang.


Kryds fingre for mig, at alt forløber som det skal, uden fejl og oppilninger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar